fbpx
Skip links

Blog

Waarom E-mail marketing voor makelaars?

Veel mogelijke klanten bevinden zich online. Door een nieuwsbrief met interessante inhoud te versturen voorzie je potentiële (ver)kopers van waardevolle informatie. Bovendien blijf je, door regelmatig een nieuwsbrief te sturen, top-of-mind bij potentiële klanten. Zo wordt er sneller aan jou als makelaar gedacht wanneer men…

Nieuwsbrief voor een makelaar: 16 tips

In contact komen én blijven met (potentiële) klanten is van groot belang voor het succes van jouw makelaardij. Het versturen van een (maandelijkse) nieuwsbrief is daarom een must! Door jouw contacten te blijven prikkelen en informeren zorg je ervoor dat je top-of-mind blijft. Tevens is…

5 tips voor meer interactie op social media

‍Social media, de naam zegt het al. Het sociale gedeelte van social media is een essentieel onderdeel van een doeltreffende social media pagina. In deze blog wordt dieper ingegaan op de vraag ‘hoe creëer ik als makelaar meer interactie op social media’?

De impact van videomarketing voor de makelaardij

‍Videomarketing is hip. Mensen nemen visuele informatie 60.000 keer sneller op dan tekstuele informatie volgens Frankwatching. De makelaardij leent zich uitstekend voor het gebruik van video. Wil je weten wat de beste methode is om videomarketing in te zetten? Lees dan onderstaande blog.

Doeltreffende content op social media voor makelaars

‍Het is van groot belang dat gepubliceerde content op de social media kanalen doeltreffend is. Content die aansluit bij het doel van jou als makelaar kan een wezenlijk verschil maken. Wil je bijvoorbeeld een professionele indruk maken, denk dan eens na over leerzame inhoud van…

Meest effectieve social media voor makelaars deel 1

Social media platformen zijn er in overvloed. Je kunt alle platformen gaan bijhouden, maar dat is heel veel werk en levert onderaan de streep weinig op. Want als makelaar gaat het uiteindelijk om het aan- of verkopen van huizen. Social media draagt daar aan bij,…