fbpx
Skip links

Blog

Digitale Open Huizen Dag succesvol promoten

Door de huidige oververhitte woningmarkt is de Open Huizen Dag hét moment om jouw makelaarskantoor extra te promoten. Door onderstaande tips te volgen, zul je veel bezoekers bij je open huizen krijgen. Hierdoor krijg je ook direct weer kansen om nieuwe verkoopopdrachten binnen te halen.…

Effectieve Klantcommunicatie

In de huidige crisis is het belangrijk dat je als makelaar goed communiceert met je klant. Maar, hoe ga je om met klantcommunicatie in een tijd waarin bezichtigingen geannuleerd worden

Nieuwsbrief vs social media

We bloggen, vloggen en schrijven volop voor Twitter, LinkedIn en andere social media. Met de komst van het web lijken de marketingmiddelen eindeloos. Maar vergeten we niet iets? Juist, ja!

Vastgoedmarketing: 4 tips

Vastgoedmarketing is van levensbelang in de huidige makelaarswereld. Ondanks dat veel makelaars wel actief zijn met vastgoedmarketing, is er natuurlijk altijd ruimte voor tips om zo je te kunnen blijven ontwikkelen en onderscheiden tegenover je concurrentie Wij hebben de nieuwste trends op de markt geanalyseerd…

Ontmoet de stagiair!

Bij Nexxtmove hebben we niet alleen hardwerkende medewerkers, maar ook een hardwerkende stagiair. En Roy loopt niet zomaar even stage, hij doet namelijk zijn afstudeeropdracht bij Nexxtmove.

Marketing voor makelaars: de basis

Wat doen potentiële klanten anno 2019 het eerst wanneer ze meer over je willen weten? Juist! Ze zoeken je op het internet. Meestal beginnen ze bij je website, omdat hier over het algemeen de meeste informatie te vinden is. Daarna volgt vaak een bezoekje aan…

Hoe concurreer je met online makelaarsdiensten?

Online makelaars worden steeds populairder. De consument is steeds meer op zoek naar de goedkoopste en snelste manier om iets te doen. Zo ook voor de makelaar. Daarom worden online makelaarsdiensten steeds populairder. Natuurlijk moet jij hier rekening met houden en zorgen dat je de…

Waarom E-mail marketing voor makelaars?

Veel mogelijke klanten bevinden zich online. Door een nieuwsbrief met interessante inhoud te versturen voorzie je potentiële (ver)kopers van waardevolle informatie. Bovendien blijf je, door regelmatig een nieuwsbrief te sturen, top-of-mind bij potentiële klanten. Zo wordt er sneller aan jou als makelaar gedacht wanneer men…