Het belangrijkste voor een makelaar is ervoor te zorgen dat je een goede bezichtiging hebt. Hierdoor ben je in staat om de woning te verkopen. Uiteindelijk is het echter op
Ben jij een Nexxt Social Pro of Nexxt Social Enterprise gebruiker? Dan kun je nu ook jouw Google Mijn Bedrijf pagina koppelen aan Nexxtmove. Op die manier kun jij niet alleen posten op social media, maar ook op Google!
Maak jij gebruik van het CRM-pakket van Kolibri? Dan kun je nu ook jouw woningaanbod en relaties uitwisselen naar Nexxtmove via de Kolibri AppXchange. Het grote voordeel is dat via de Kolibri AppXchange ook de relatiegroepen worden uitgewisseld, dit is in de 'oude' Kolibri koppeling…
De makelaardij heeft het door de jaren heen niet altijd makkelijk gehad. Zo heeft de economische crisis, die in Nederland tussen 2007 en 2011 de kop opstak, ook zijn doorwerking gehad op de makelaarsbranche. Het was destijds voor veel makelaars niet mogelijk om te investeren…
In deze huidige maatschappij, waarin wij steeds meer online te vinden zijn, is sterke content voor makelaars een extra sleutel tot succes. Met kwalitatieve content ben jij online goed vindbaar voor jouw doelgroep en zet jij jezelf neer als een autoriteit binnen jouw vakgebied. Dat…
Als makelaar is het van belang om lokaal gewaardeerd te worden. Het hebben van een goede, brede kenniskring draagt hier vanzelfsprekend aan bij. Daarnaast blijft ook het hebben van de gun-factor relevant. Door social media op de juiste manier in te zetten, kun jij jezelf…
Het delen van woningen op Instagram is een goede manier om jouw actuele aanbod onder de aandacht te brengen bij je volgers. Meestal gebeurt dit middels een 'normale' post. Maar, wist je al dat het inzetten van Instagram Stories ook heel goed werkt?
Het grote probleem van de huidige woningmarkt, is het geringe woningaanbod. In 2014 was er keuze uit ongeveer 15 woningen per bezoeker. Tegenwoordig ligt de keuze nog maar rond de 2.5 woningen per bezoeker. Daarnaast is de kans op het vinden (en kopen) van je…
Tegenwoordig nemen mensen hun koopbeslissing bijna altijd op basis van reviews. Ook wanneer men op zoek is naar een bepaalde dienstverlening, wordt er doorgaans eerst op verschillende websites naar reviews over de dienstverlener gezocht.
Als makelaar wil je natuurlijk het liefst nieuwe klanten hebben. Maar hoe zorg je ervoor dat je nieuwe klanten krijgt? Één van de belangrijkste zaken, is het krijgen van nieuwe