fbpx
Skip links

Nieuwsbrief van de maand: Ellen Mouthaan makelaardij

De nieuwsbrief “Rondleiding door Sandtmannlaan 25” van Ellen Mouthaan Makelaardij staat deze maand in de spotlight.

We hebben voor deze nieuwsbrief gekozen omdat:

  • Er veel gebruik wordt gemaakt van video. Dit wordt ook steeds belangrijker in de marketing. Hierbij hebben ze het gezicht van het bedrijf, Ellen Mouthaan zelf, gebruikt in de video’s.
  • De lay-out erg overzichtelijk is. Er is een duidelijke stijl die in de nieuwsbrief terugkomt. Hierdoor is het voor trouwe lezers duidelijk wat ze kunnen verwachten.
  • Er is een goede combinatie tussen lokaal nieuws en algemeen nieuws. Hierdoor blijven lezers op de hoogte van wat er in hun buurt gebeurt.
  • Met een gemiddeld open-percentage van 40% en een click-through-rate van 9% scoort Mouthaan makelaardij echt hoog.

Tess Mouthaan

Tess van  Ellen Mouthaan makelaardij vertelt dat ze veel verschillende communicatiemiddelen gebruiken. Waaronder:

  • Social Media
  • Website
  • Offline marketing
  • Acties
  • Sponsoring
  • Evenementen

Wij vroegen Tess waarom zij een nieuwsbrief versturen, en wat zij van MakelMail vindt:

“Wij vinden dat een nieuwsbrief hier in 2019 nog steeds bij hoort omdat je contact houdt met mensen die echt geïnteresseerd zijn in je kantoor.

Wat wij echt fijn vinden aan MakelMail is dat alles duidelijk en overzichtelijk is. Van het schrijven van artikelen tot het zien van je rapportage. Alles is in erg intuïtief. Doordat we veel werken met social media en video is het erg prettig dat je zo eenvoudig video’s kan toevoegen in je nieuwsbrief.

Het kost ons ongeveer 1 uur om de nieuwsbrief op te zetten. Dit is voornamelijk omdat we zelf artikelen schrijven, en video’s toevoegen.

Als je nieuwe mogelijkheden wilt proberen in je nieuwsbrief dan raden we aan om de volgende dingen te proberen:

  • Gebruik verschillende communicatiemethoden. Niet alleen artikelen, maar ook video’s, blogs en links naar je website.
  • Schrijf blogs waarin je doorverwijst naar je website om meer te lezen
  • Voeg een leuke video toe, maar maak deze video niet langer dan 3 minuten om de aandacht te behouden”

Wil jij je makelaardij ook graag als nieuwsbrief van de maand zien? Stuur dan een mail naar support@nexxtmove.nl.