Welkom, bij de Nieuwsbrief van de maand!
Elke maand kiezen we een nieuwsbrief van een van onze gebruikers en zetten deze in de spotlight. Zo kun je als makelaar op een leuke manier inspiratie opdoen bij je collega’s.
De nieuwsbrief “Zo krijg je jouw droomhuis op de krappe woningmarkt” van Domicilie is de topper van deze maand!

Waarom hebben we deze nieuwsbrief gekozen?
- De nieuwsbrief van Domicilie heeft een unieke en herkenbare look
- De nieuwsbrief bevat meerdere thema’s die zijn onderverdeeld in verschillende kopjes
- De nieuwsbrief bevat veel persoonlijke aspecten. Zo laten ze verkopers aan het woord, maar hebben ze het ook over de makelaars op hun kantoor
- De nieuwsbrief heeft ruimte tussen de onderwerpen. Hierdoor oogt de nieuwsbrief rustig en professioneel
Mirte van Domicilie vertelt:
“De nieuwsbrief is voor ons een mooi middel om in contact te komen én te blijven met onze oude, huidige en toekomstige opdrachtgevers. We vinden het belangrijk om van toegevoegde waarde te blijven, ook wanneer iemand onze makelaarsdiensten even niet nodig heeft. Dat lukt alleen als je ook nog iets anders te bieden hebt. In het geval van onze nieuwsbrief is dat relevant (woon)nieuws, tips en advies op het gebied van wonen en hypotheken. Inspiratie voor onze content halen we o.a. uit:

- (lokaal) woningnieuws
- branchewebsites
- blogs
- gebeurtenissen binnen onze makelaardij.
We proberen in te spelen op bepaalde gebeurtenissen of momenten in het jaar. Is het bijv. weer tijd voor de belastingaangifte, dan is een checklist voor woningeigenaren voor veel lezers relevant.
Hoewel het mogelijk is om een kant-en-klare nieuwsbrief te versturen, gebruiken wij liever zoveel mogelijk eigen artikelen en content. Dit kost misschien iets meer tijd en aandacht, maar zorgt wel voor een onderscheidende nieuwsbrief. Dat is een paar uur per maand wel waard!
Het fijne aan Nexxt Mail is het sjabloon op maat, de gebruiksvriendelijkheid en de koppeling met ons woningaanbod en relatiebestand. Dankzij de statistieken kun je ook meten hoe je nieuwsbrief presteert en welke artikelen het beste gelezen worden.
Besteed genoeg tijd aan je nieuwsbrief en doe het er niet ‘even’ bij. Zorg voor herkenbaarheid van je nieuwsbrief door bijvoorbeeld vaste rubrieken te gebruiken. O ja, en gebruik een aansprekende titel, bijvoorbeeld het onderwerp van je hoofdartikel.”