Het Nationaal Makelaars Onderzoek (NMO) komt terug! In 2018 lanceerden wij de eerste editie van het NMO en dit jaar komen we terug met een tweede editie.
Wat is het NMO precies?
Het NMO is in het leven geroepen om inzicht te krijgen in ontwikkelingen, trends, innovaties en (online) marketingstrategieën binnen de makelaardij. Het onderzoek bestaat uit een aantal algemene vragen over het makelaarskantoor, een aantal vragen over innovatie & bedrijfsstrategie en enkele vragen over het sales en (online) marketingbeleid.
Wie zijn de onderzoekers?
Wij (Nexxtmove) organiseren het NMO dit jaar in samenwerking met Frans Kofflard en Edwin Bosma.
Frans Kofflard is eigenaar van Kofflard Resultants. Frans gelooft dat MKB-ondernemers en hun teams het verschil kunnen maken ten opzichte van hun concurrenten in de wijze waarop zij waarde toevoegen voor hun klanten.
Edwin Bosma is M&A advisor en Managing Partner bij BHB Dullemond.
BHB Dullemond beschikt onder andere over de grootste database met betrekking tot benchmarking, zodat zij goed vergelijkingen kunnen maken tussen jouw situatie en de gemiddelden in de markt.
We houden je op de hoogte!
Zodra het NMO 2020 officieel gelanceerd wordt, stellen we je op de hoogte per nieuwsbrief en via social media. Voel je vrij om mee te doen!