
We kunnen niet anders dan stellen dat 2020 tot nu toe de nodige uitdagingen met zich meebrengt. Door de uitbraak van het coronavirus moet ook de makelaardij zijn flexibiliteit laten zien. En laat dit nou precies zijn waar het Nationaal Makelaars Onderzoek over gaat!
Waar men tien jaar geleden nog veel handmatig moest verwerken, zijn er nu volop kansen voor digitalisering van het proces. Ook de mogelijkheden voor (social) advertising zijn tegenwoordig vele malen groter.
Maken makelaars hier voldoende gebruik van? En welke sociale media zijn het meest populair? Is de bedrijfsstrategie van (collega) makelaars toekomstproof? Waarmee willen je (collega)makelaars het liefst direct aan de slag? En welke regio loopt voorop als we het hebben over vernieuwing binnen de makelaardij?
Het Nationaal Makelaars Onderzoek geeft antwoord op deze én andere vragen!
Het invullen van het onderzoek neemt slechts 5 minuten van je tijd in beslag en je krijgt er zeer nuttige inzichten voor terug!
Het onderzoek bestaat uit een aantal algemene vragen over het makelaarskantoor, gevolgd door een aantal vragen over innovatie en bedrijfsstrategie. Het onderzoek wordt afgesloten met enkele vragen over het sales en (online) marketingbeleid.
Als deelnemer van Het Nationaal Makelaars Onderzoek ontvang je als eerste de onderzoeksresultaten. In een gepersonaliseerd rapport ontdek je jouw marktpositie ten opzichte van het landelijk gemiddelde.